joi, 3 septembrie 2015

Duminica la Biserică




Într-un cartier din Târgu-Jiu era o biserică la care îmi plăcea foarte mult să merg. Mă duceam în fiecare duminică la slujbă. Biserica avea la intrare pe o tăbliță niște reguli, una dintre reguli spunea că femeile trebuie să fie îmbrăcate decent și să aibă capul acoperit. Într-o zi, am intrat din greșeală fără să îmi pun ceva pe cap, iar părintele a venit spre mine și mi-a zis să merg cu el să îmi arate ce scria pe tăblița de la intrare. În acel moment mi-a venit să intru în pământ de rușine.
La câteva luni după incident, mă pregăteam să plec în vacanță în Grecia, eram într-o stare euforică, probam costume de baie, fericită că plec într-un loc cu soare și căldură. Sună cineva la ușă, nu răspund, insistă de mai multe ori, deranjată, așa cum eram îmbrăcată în costum de baie, deschid ușa larg, fără să mă uit pe vizor și încremenesc de rușine… în fața ușii mele era Părintele Duhovnic care venea cu Boboteaza.
A trecut foarte mult timp de când nu am mai mers la biserică și într-o zi treceam pe lângă biserică și m-a strigat o voce pe care o cunoșteam, era Părintele Duhovnic. M-a întrebat de ce nu mai trec pe la biserică, am lăsat capul în pământ și am răspuns cu jumătate de gură. Părintele mi-a spus că el a uitat ce s-a întâmplat și mi-a zis că mă așteaptă să vin în Casa Domnului.

                                                           Larisa Vasilica Șerbănoiu
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu