vineri, 25 septembrie 2015

“Recitind trecutul”



 Cu mult timp în urmă obișnuiam să țin un jurnal în care să scriu tot ceea ce mi se întâmpla. Astăzi, căutând o poveste m-am gândit să îl recitesc.

“Recitind trecutul” m-am oprit la o întâmplare petrecută în seara de 24 decembrie 2011. În acea seară m-am dus împreună cu patru prietene la Cinematograful “Sergiu Nicolaescu” ca să vedem “Twilight”. Când am intrat în sală, am avut o mare surpriză, eram doar noi patru. Adevărul este că la început eram foarte mândre că filmul rulează doar pentru noi. La un moment dat începusem chiar să facem diferite animăluțe pe ecran datorită luminii de la videoproiector. Deși a fost o experiență foarte amuzantă, am înghețat de frig în acea seară.

După terminarea filmului, când am vrut să plecăm acasă, am constatat că era destul de cald afară, spre deosebire de sala de cinema, lucru care ne-a făcut să râdem din nou. Am mers acasă râzând și vorbind despre film. A fost într-adevăr o experiență de neuitat, deși nu sunt convinsă că aș vrea să o mai repet.

                                             Paula-Cătălina Zăvoianu    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu