joi, 25 iunie 2015

Iulia șofer


Am ascultat multe povești și am realizat un lucru: noi copiii, cel puțin cei din generația mea, suntem la fel. În copilărie ne-am îndrăgostit de ceva si această pasiune a înflorit în timp ce creșteam.  Colega mea, Iulia, care tocmai și-a luat permisul, mi-a povestit cum a început acest vis să prindă contur.

În urmă cu câțiva ani, pe când aceasta număra doar câteva primăveri, mergea deseori în Parcul Central împreună cu tatăl ei. Nu era o fetiță obișnuită care să se joace doar cu păpușele și să poarte doar rochițe. Prefera pantalonii scurți și jocurile video care aveau curse de mașini. În Parc, leagănul și toboganul, parcă nu mai aveau importanță când vedea casa deschisă la mașinuțe. Se dădea ture în șir cu acestea sub îndrumarea și supravegherea blândă a tatălui ei. Astfel, a învățat Iulia să conducă.



                                                                  Maria-Cristina Bălășin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu